.... NavBar ဖြင့္/ပိတ္
ေလာကနတ္ ဓမၼဆိုဒ္ေလးကိုလာေရာက္ၾကသူအေပါင္းကိုယ္စိတ္ႏွလုံးရႊင္လန္းၾကပါေစ။
....

Saturday, July 2, 2011

အကုသုိလ္ အေျခအျမစ္သုံးပါးမွ လုိခ်င္မႈ 'ေလာဘ'

အဘယ္သည္ လုိခ်င္မႈ 'ေလာဘ' မည္သနည္း...

အၾကင္တပ္မက္မႈ 'ရာဂ'၊
ျပင္းစြာတပ္မက္မႈ 'သာရာဂ'၊
အဖန္ဖန္ဆြဲေဆာင္မႈ 'အႏုနယ'၊
မဆန္႔က်င္မႈ 'အႏုေရာဓ'၊
ႏွစ္သက္မႈ 'နႏၵီ'၊
ႏွစ္သက္တပ္မက္မႈ 'နႏၵိရာဂ'၊
စိတ္၏ ျပင္းစြာတပ္မက္မႈ 'စိတၱသာရာဂ'၊
လုိလားမႈ 'ဣစၧာ'၊
တပ္မက္ ေတြေဝမႈ 'မုစၧာ'၊
မ်ဳိမတတ္တပ္မက္မႈ 'အေဇၩာသာန'၊
ဆာေလာင္မႈ 'ေဂဓ'၊
ထက္ဝန္းက်င္ဆာေလာင္မႈ 'ပရိေဂဓ'၊
တြယ္တာမႈ 'သဂ'၊
ေစးကပ္မႈ 'ပကၤ'၊
ဆြဲငင္မႈ 'ဧဇာ'၊
လွည့္ပတ္မႈ 'မာယာ'၊
ျဖစ္ေစမႈ 'ဇနိကာ'၊
ေကာင္းစြာ ျဖစ္ေစမႈ 'သၪၨနနီ'၊
ခ်ဳပ္စပ္မႈ 'သိဗၺိနီ'၊
ဖြဲ႕ယွက္မႈ 'ဇာလိနီ'၊
ေအာက္ေမ့စီးဆင္းမႈ 'သရိတာ'၊
စြဲၿငိမႈ 'ဝိသတၱိကာ'၊
ယုိစီးမႈ 'ေသာတ'၊
ပ်ံ႕ႏွံ႔တပ္မက္မႈ 'ဝိသဋာ'၊
အာ႐ံုကုိ ရရန္အားထုတ္မႈ 'အာယူဟနီ'၊
အေဖာ္ျဖစ္မႈသေဘာ 'ဒုတိယာ'၊
ေတာင့္တမႈ 'ပဏိဓိ'၊
ဘဝ၌ ေႏွာင္ဖြဲ႕တတ္ေသာ ႀကဳိးႏွင့္တူေသာ သေဘာ 'ဘဝေနတၱိ'၊
ေတာႏွင့္တူေသာသေဘာ 'ဝန'၊
ေတာႀကီးႏွင့္တူေသာ သေဘာ 'ဝနထ'၊
ေပါင္းေဖာ္ျခင္းသေဘာ 'သႏၳဝ'၊
ေစးကပ္ျခင္းသေဘာ 'သိေနဟ'၊
ငဲ႕ကြက္ျခင္းသေဘာ 'အေပကၡာ'၊
အထပ္ထပ္ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းသေဘာ 'ပဋိဗႏၶဳ'၊
လုိခ်င္မႈ့ 'အာသာ'၊
လုိခ်င္ေသာ အျခင္းအရာ 'အာသီသနာ'၊
လုိခ်င္တတ္သည္၏ အျဖစ္ 'အာသီသိတတၱ'၊
႐ူပါ႐ံုကုိ လုိခ်င္မႈ '႐ူပါသာ'၊
သဒၵါ႐ံုကုိ လုိခ်င္မႈ 'သဒၵါသာ'၊
ဂႏၶာ႐ံုကုိ လုိခ်င္မႈ 'ဂႏၶာသာ'၊
ရသာ႐ံုကုိလုိခ်င္မႈ 'ရသာသာ'၊
ေဖာ႒ဗၺာ႐ံုကုိ လုိခ်င္မႈ 'ေဖာ႒ဗၺာသာ'၊
လာဘ္ကုိ လုိခ်င္မႈ 'လာဘာသာ'၊
ဥစၥာကုိလုိခ်င္မႈ 'ဓနာသာ'၊
သားသမီးကုိ လုိခ်င္မႈ 'ပုတၱာသာ'၊
အသက္ကုိ လုိခ်င္မႈ 'ဇီဝိတာသာ'၊
ငါ့ဥစၥာဟုေျပာဆုိ ေစတတ္ေသာ သေဘာ 'ဇပၸါ'၊
အလြန္ေျပာဆုိေစတတ္ေသာ သေဘာ 'အဘိဇပၸါ'၊
ေျပာဆုိေစတတ္ေသာ အျခင္းအရာ 'ဇပၸနာ'၊
ေျပာဆုိေစတတ္သည္၏အျဖစ္ 'ဇပၸိတတၱ'၊
အာ႐ံု၌ လုယက္ျခင္းသေဘာ 'ေလာလုပၸ'၊
အာ႐ံု၌ လုယက္ေသာအျခင္းအရာ 'ေလာလုပၸါယနာ'၊
အာ႐ံု၌ လုယက္ တတ္သည္၏ အျဖစ္ 'ေလာလုပၸါယိ တတၱ'၊
အၿမီးနန္႔သကဲ့သို႔ ျဖစ္ေသာသေဘာ 'ပုစၧၪၨိကတာ'၊
အေကာင္းႀကိဳက္မႈ 'သာဓုကမ်တာ'၊
မတရား တပ္မက္မႈ 'အဓမၼရာဂ'၊
အဆမတန္လုိခ်င္မႈ 'ဝိသမေလာဘ'၊
ႏွစ္သက္မႈ 'နိကႏၲိ'၊
ႏွစ္သက္ေသာ အျခင္းအရာ 'နိကာမနာ'၊
ေမွ်ာ္လင့္မႈ 'ပတၳနာ'၊
ခ်စ္ခင္မႈ 'ပိဟနာ'၊
အလြန္ေမွ်ာ္လင့္မႈ 'သမၸတၳနာ'၊
ကာမဂုဏ္၌ တပ္မက္မႈ 'ကာမတဏွာ'၊
ဘဝ၌ တပ္မက္မႈ 'ဘဝတဏွာ'၊
ဘဝကင္းျပတ္သည္၌ တပ္မက္မႈ 'ဝိဘဝတဏွာ'၊
႐ူပဘံု၌ တပ္မက္မႈ '႐ူပတဏွာ'၊
အ႐ူပဘုံ၌ တပ္မက္မႈ 'အ႐ူပတဏွာ'၊
ဘဝခ်ဳပ္ျခင္း၌ တပ္မက္မႈ 'နိေရာဓတဏွာ'၊
အသံ၌ တပ္မက္မႈ 'သဒၵတဏွာ'၊
အနံ႔၌ တပ္မက္မႈ 'ဂႏၶတဏွာ'၊
အရသာ၌ တပ္မက္မႈ 'ရသတဏွာ'၊
အေတြ႕၌ တပ္မက္မႈ 'ေဖာ႒ဗၺတဏွာ'၊
တရား၌ တပ္မက္မႈ 'ဓမၼတဏွာ'၊
ဝဋ္ဆင္းရဲ၌ နစ္ျမဳပ္ေစျခင္းသေဘာ 'ၾသဃ'၊
ယွဥ္ေစျခင္းသေဘာ 'ေယာဂ'၊
ထံုးဖြဲ႕ျခင္းသေဘာ 'ဂႏၴ'၊
စြဲလန္းမႈသေဘာ 'ဥပါဒါန္'၊
ပိတ္ပင္ျခင္းသေဘာ 'အာဝရဏ'၊
တားျမစ္ျခင္းသေဘာ 'နီဝရဏ'၊
ဖံုးကြယ္ျခင္းသေဘာ 'ဆဒန'၊
ေႏွာင္ဖြဲ႕ျခင္းသေဘာ 'ဗႏၶန'၊
ညစ္ႏြမ္းေစတတ္ေသာသေဘာ 'ဥပကၠိေလသ'၊
ျဖစ္ေပၚတတ္ေသာသေဘာ 'အႏုသယ'၊
ထၾကြတတ္ေသာသေဘာ 'ပရိယု႒ာန'၊
ရစ္ပတ္တတ္ေသာ သေဘာ 'လတာ'၊
အမ်ဳိးမ်ဳိးအလုိရွိျခင္းသေဘာ 'ေဝဝိစၧ'၊
ဆင္းရဲမႈ၏ အေျခအျမစ္ 'ဒုကၡမႈလ'၊
ဆင္းရဲမႈ၏ အေၾကာင္းရင္း 'ဒုကၡနိဒါန'၊
ဆင္းရဲမႈ၏ အမြန္အစ 'ဒုကၡပၸဘဝ'၊
မာရ္မင္းေက်ာ့ကြင္း 'မာရပါသ'၊
မာရ္မင္းငါးမွ်ားခ်ိတ္ 'မာရဗဠိသ'၊
မာရ္မင္း၏ နယ္ပယ္ 'မာရဝိသယ'၊
တပ္မက္မႈတဏွာျမစ္ 'တဏွာနဒီ'၊
တပ္မက္မႈကြန္ရက္ 'တဏွာဇာလ'၊
တပ္မက္မႈတဏွာေတာက္ 'တဏွာဂဒၵဳလ'၊
တပ္မက္မႈတဏွာသမုဒၵရာ 'တဏွာသမုဒၵ'၊
လုိခ်င္မက္ေမာမႈ 'အဘိဇၩာ'၊ လုိခ်င္မႈ 'ေလာဘ' ဟူေသာ အကုသုိလ္တို႔၏ အေျခအျမစ္ အရင္းမူလသည္ ရွိ၏။ ဤသေဘာကုိ လုိခ်င္မႈ 'ေလာဘ'ဟု ဆုိအပ္၏။

တိကနိေဒၵသ၊ ခုဒၵကဝတၳဳဝိဘဂၤ၊ အဘိဓမၼာပိဋက။
အဘိဓမၼာပိဋက

No comments:

Post a Comment