၁။ ရုပ္သည္ပင္လွ်င္ငါ။
၂။ ငါသည္ပင္လွ်င္ရုပ္။
၃။ ရုပ္၌ ငါရွိသည္။
၄။ င႔ါ၌ ရုပ္ရွိသည္။
၅။ ေ၀ဒနာ (ခံစားမႈ႕)သည္ပင္လွ်င္ ငါ။
၆။ ငါသည္ပင္လွ်င္ ေ၀ဒနာ။
၇။ ေ၀ဒနာ၌ ငါရွိသည္။
၈။ ငါ႔၌ ေ၀ဒနာရွိသည္။
၉။ သညာ (မွတ္သားၿခင္း) သည္ပင္လွ်င္ ငါ။
၁၀။ ငါသည္ပင္လွ်င္ သညာ။
၁၁။ သညာ၌ ငါရွိသည္။
၁၂။ ငါ႔၌ သညာရွိသည္။
၁၃။ သခၤါရ (ၿပဳၿပင္စီရင္ၿခင္း၊ လုပ္ကိုင္ၿခင္း) သည္ပင္လွ်င္ ငါ။
၁၄။ ငါသည္ပင္လွ်င္ သခၤါရ။
၁၅။ သခၤါရ၌ ငါရွိသည္။
၁၆။ ငါ႔၌ သခၤါရရွိသည္။
၁၇။ ၀ိညာဏ (၀ိညာဥ္) သည္ပင္လွ်င္ ငါ။
၁၈။ ငါသည္ပင္လွ်င္ ၀ိညာဏ။
၁၉။ ၀ိညာဏ၌ ငါရွိသည္။
၂၀။ ငါ႔၌ ၀ိညာဏ ရွိသည္။
အဲဒါဟာ သကၠယဒိ႒ိ ႏွစ္ဆယ္ၿဖစ္ပါသတဲ႔။ "သကၠာယဒိ႒ိ" ဆိုတာ "အထင္အရွား ရွိေနတယ္လို႔ ယူဆထားၿခင္း" ကိုေၿပာပါသတဲ႔။
သကၠာယဒိ႒ိ နဲ႔ မိစၧာဒိ႒ိ ကြာၿခားပံုကေတာ႔ မိစၧာဒိ႒ိက အပယ္ငရဲကိုလားေစတယ္။ သကၠာယဒိ႒ိက အပယ္ငရဲကို မလားေစပါဘူး။
နတ္ၿပည္သို႔ လားေစရန္ကိုလည္း မတားၿမစ္ပါဘူး။၀ိပႆနာဥာဏ္ကိုေတာ႔ အဟန္႔အတားၿဖစ္ေစပါသတဲ႔။
No comments:
Post a Comment